Nekad hannes1234 | Ban överklagan [Albin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hannes1234

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wwweasda/

Ditt Hex-ID: 11000010e6cf447

Vad är din discord tagg? Hones123#0532

Vem var det som bannade dig? Albin

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig för att jag gjorde ringar på piren med min kompis bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis checkat mitt garage och då hade jag ingen bil där så jag fråga en kompis om jga fick låna hans bil å han sa ja å det var en drift bil så jag hoppade in och började göra ringar mitt på piren å sen skulle jag fara å köpa mat för att jag höll på att svälta. på vägen ditt så blev jag bannad för suntförnuft och förstår inte varför ni hade ju iallafall varnat mig en innan ni bara ger ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej Jag tycker ni hade kunde Varna mig innan ni hade ju kunde sagt att skulle skärpa mig. Men förstår er ändå

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har väll några bans som powergaming när jag körde upp för ett berg. Å sen Körde jag fort genom stan. Men dom har jag tagit lärdom av och det har aldrig hänt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt drifta mitt på piren hade kunnat fara till nå annat ställe där jag inte störde någon. Fast det bästa hade ju varit om jag inte drifta alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man måste ha ett bättre konsekvenstänk och inte bara göra vad man vill. Att man inte ska drifta på piren eller något annat ställe för att folk kan bli skadade

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka