Ej Antagen Hannes0berg | Chef-jobb ansökan realpaolo23

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hannes00berg

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Nightclub

Vad heter du i verkligheten? Hannes Berg

Vad heter du på discord? Hannes0berg

Ange ditt födelsedatum: 5 Maj 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan den 5 september 2024

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har inga tidigare erfarenheter men jag satt i ledningen på Securitas

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med jobbet är att kunna ha en hög aktivitet och mycket aktiviteter inom klubben som nu till exempel ett halloween party samt mot jul så kanske man har Jul party och så vidare vill även ha en hög jobb tid hos anställda och vill se mycket engagemang och passion från deras sida som visar om dem är rätt för jobbet eller inte och vill även hitta lösningar att för klubben framåt så att vi växer mot våra konkurrenter.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara hög eftersom det är min enda karaktär just nu och då är det mitt ända jobb alternativ som finns så den kommer att vara hög bortom det Staff arbete jag har så kommer det att vara ungefär 70% av min RP tid

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka