Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021851105/
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes
Vad är ditt discord namn? Hannes_08 #0001
Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Franson och är 29år gammal. Han har inte haft ett ända jobb och har left på bidrag. Han har dock pluggat klart. Han vill nu ta tag i sitt liv och börga jobba som antingen polis eller bilmekaniker. Han har ett stort intresse för billar. Han har igena kommpisar i staden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill tästa nya Rp servrar och jag vill bridra med bra Rp och Roliga senarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har vänner ooc som spelar på servern och jag tästa era job och annat
Hur hittade du Unive? En vän tipsade
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul samt att kuna utväkla Rpn och ha roliga senarion
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis och att kuna köpa bilar som jag dörmt om. Samt att kuna ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes
Vad är ditt discord namn? Hannes_08 #0001
Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Franson och är 29år gammal. Han har inte haft ett ända jobb och har left på bidrag. Han har dock pluggat klart. Han vill nu ta tag i sitt liv och börga jobba som antingen polis eller bilmekaniker. Han har ett stort intresse för billar. Han har igena kommpisar i staden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill tästa nya Rp servrar och jag vill bridra med bra Rp och Roliga senarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har vänner ooc som spelar på servern och jag tästa era job och annat
Hur hittade du Unive? En vän tipsade
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul samt att kuna utväkla Rpn och ha roliga senarion
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis och att kuna köpa bilar som jag dörmt om. Samt att kuna ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Det är jag inte