Nekad Hannes08 | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hannes08

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021851105/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Hannes_08 #0001

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Olle fransson är en rolig och omtänksam person han är 29 år gammal och har inga barn eller fru. Olle jobbar som postgubbe på postnord hanns fritidsintressen är att cykla och hänga med kompisar in på sena kvällar/nätter. Olles största intresse är att hålla på med bilar och motorer. Olles bakgrund när han var mindre var inte bra eftersom han blev mobbad i skolan men att han även blev utfryst av hans så kallade vänner som bara ville vara med honom för hans pengar, han blev även mobbad för hur han såg ut vilket han tröttnade på så han slutade tro på sig själv. Nu när Olle har blivit äldre så har han börjat tro på sig själv då han har två bästa vänner som heter Olof och Sven.// Har dyslexi har svårt med skrivning och staving Ber om urskäk för det...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem eftersom att jag har en bra RP nivå. Med en bra Rp nivå menar jag att jag kan Rpa på det mästa. Att jag kan Rpa i olika situationer och att jag kan grundregeln i Rpn. Jag kan även tilföra roliga senarion och skratt i Rpn. Därför tycekr jag att jag ska få ett medlemskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intreserad av unive eftersom jag har spelat ädr tigidare. Jag käner till seras unika skipts och unikan spelare. jag vill lära mig mer om Rpn och i olka sivationer därför blir jag intreserad av univeS Rp och unikar saker.

Hur hittade du Unive? Jag bodde i staden innan men blev avstäng nu har jag en ny chans och vill göra rätt för mig. från börgan hittade jag servern på Youtube och en vän som tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med Rollspelande är att utväklas i det. Man kan utväklas i det på olika sätt. I det kiminelala och i olka sivationer. Jag vill kuna ta mig ut gemom Rp i olikasivationer och även kuan Rpa på allt. Om man lär sig Rpa på allt är det minde chans för att bli bannad eller på något annat sätt bli avstängd.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att ha kul. Men ochså att inte bara ha kul för att man måsste kuna håla en bra Rp nivå med det. Mitt mål är att kuna he ett bra jobb men ochså kuna försöga min famil och mig så det kan flytta hit. Såklart är det måna mål på vägen men det är det jag kämpar för!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Det är jag inte Vill ochså bärtta att jag har dyslexi ksnske bra att veta och ta hänsyn till.

Tillbaka