Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021851105/
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes
Vad är ditt discord namn? Hannes_08 #0001
Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en glad människa. Han heter olle Franson och är 29 år gammal. Han har vart att flytta till denna staden då han vill kunna få en bra utbildning. Han har pluggat polis skola och vill nu därför ska till polis. han har 1 kompis i staden som han umgås med. Han brukar ofta vara ute med väner och fästa. På sin fritid gillar han att cykla. Ibland kan han ochså vara lite bussig.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag är en bra och rolig RP spelare. Jag gör roliga scenarion och jag blir inte sur över att förlora ett scenario därför tycker jag att jag ska få medlem.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har vänner ooc som spelar på servern och jag tästa era unika jobb. Jag vill ochsåha roligt och att Rpa på sn server med mer spelare.
Hur hittade du Unive? En vän tipsade mig om att joina och så har jag sätt på yt.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utväkla min rp samt hjälpa andra att utväkla sin. Jag vill ochhså ha roligt och göra roliga senarion.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att fåå bli polis jag kasnek inte är där nu man jag ska Rpa mig dit och joba för det!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes
Vad är ditt discord namn? Hannes_08 #0001
Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en glad människa. Han heter olle Franson och är 29 år gammal. Han har vart att flytta till denna staden då han vill kunna få en bra utbildning. Han har pluggat polis skola och vill nu därför ska till polis. han har 1 kompis i staden som han umgås med. Han brukar ofta vara ute med väner och fästa. På sin fritid gillar han att cykla. Ibland kan han ochså vara lite bussig.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag är en bra och rolig RP spelare. Jag gör roliga scenarion och jag blir inte sur över att förlora ett scenario därför tycker jag att jag ska få medlem.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har vänner ooc som spelar på servern och jag tästa era unika jobb. Jag vill ochsåha roligt och att Rpa på sn server med mer spelare.
Hur hittade du Unive? En vän tipsade mig om att joina och så har jag sätt på yt.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utväkla min rp samt hjälpa andra att utväkla sin. Jag vill ochhså ha roligt och göra roliga senarion.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att fåå bli polis jag kasnek inte är där nu man jag ska Rpa mig dit och joba för det!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Det är jag inte