Accepterad Hannes08 | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannes08

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021851105/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Hannes_08 #0001

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en glad och trevlig karaktär han är hjälpsam och hjälper gärna till ifall någon skadat dig eller något annat. Han är 29 år och har plugg skolan klart och är nu redo för jobb värden. Han heter olle Franzon och har 1 vän i staden. Han har igen familj eller släkting i staden han flydde enbart hit för att hitta jobb. Hans favorit färg är blå och han dröm är att äga en porsche som är blå. Han har ett litet intresse för bilar man kan inte jätte mycket om det. hans dröm jobb är att jobba som polis eller någon sots bil mekoniker. Hans favioriit mat är Suhi och han brukar vara ganska ensamn. Hans dörm är då att bli rik och kunna fösörga sig och kuna få sin familg att flyta till staden. // Vill bara säga att jag har svårt med att skiva.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är perosn som gillar att spela med andra. Jag tycker om att spela verklighetstrogna. när jag spelar väklighets trogan spel och sätt mig in i dom och därför Rpar jag kanske bättre an närda. Jag lysnar på alla och lyssnar speciellt på Staff. Men andra ord så är jag rolig att rpa med och rolig att rpala med därför tycker jag att jag ska få medlemskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jar har en vöän i staden som har tipsat mig att flytta hit. Jag vill ochså tästa ny Rp förmågor och nya spelare. Jag vill även spela med ett roligt comyonety sdamt att jag vill tästa era unika skripst och föroger på servern.

Hur hittade du Unive? En vän tipsade mig om att flytta till staden. Samnt har jzag sett twtch,yt vidons om servern så jag bästämde mig öfr att ansöaka.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill utväxlas i mitt rolspel. Jag vill utväklas i jobb, förmågor, situationer och andra saker man får uppleva, Jag vill bli bättre på polis yrket och jag vill kanske testa på krimnela livet. Men allt som allt jag vill utväklas i min Rp förmåga.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? inom rpm är det att kuan försörga mig och kunna ha det jag drömt om. Kunna ha Vänner och vara social mig. Men såklart har jag många mål pågen innan jag kan ta mig dit.

OOC så vill jag ha roligt och utvecklas inom Rpn jag vill testas inför nya saker och göra roliga senarion. Och att hjälpa andra att utväkla sin RP förmåga och hur det gör i olika situationer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Det är jag inte
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top