Nekad Hannes Ture | Medlem ansökning [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannes Ture

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198356759546/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Master Oogway#0666

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 0205

Berätta om din karaktär. Han är positiv och gillar att hjälpa andra, han har ett intresse för bilar och gillar att pimpa och skulle gärna jobba på en bilaffär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem för att detta är den bästa servern jag har kört på. Mina vänner har rekommenderat mig denna server och under den tiden jag har kört på denna server har den varit Nice.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är folk som pratar svenska och det finns alltid något man kan göra. Jag gillar att den har många personer som e online nästan hela tiden.

Hur hittade du Unive? Blev rekomenderad utav en vän och har fått många videos på sociala medier.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att köra så realistiskt som möjligt och att kunna bli bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att få många bilar, skaffa ett snyggt hus och få möjlighet att kunna hjälpa andra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Den enda servern jag har kört på länge är Unive och Mad drift bara för att jag blev driftsugen :)

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår dt till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka