Accepterad Hannes sundberg123 | Medlem ansökning(ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannes sundberg123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=899001300&token=epacUhQ1

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Sundberg

Vad är ditt discord namn? Hannes#6025

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Jocke sandberg 2000-03-14

Jocke Sandberg är en ensam kille som har tröttnat på livet. När Jocke var liten så var han ensam men lite vänner. Jocke vill nu skaffa jobb hans dröm yrke var att jobba med fordon. Just nu ville Jocke jobba som auto experten men han vet att behöver kämpa på varenda jobba. Han drömmer om att kunna köpa sig en lyx bil någon dag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna RP mera och hjälpa till med servern Jag vill kunna få ett jobb. Jag kommer bidra med roliga händelser.
Jag vet hur man håller en hög RP. Jag går aldrig ut ur min karaktär.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en grymt bra server och det är seriöst RP. Det är alltid roliga människor inne och träffa och hitta på något med. Det är väldigt bra Admins också.

Hur hittade du Unive? mina vänner tipsade mig om fiveM och då började jag kolla på twitch och då hittade jag unive som var den bästa servern av dom alla.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla ska kunna tycka det är roligt att spela på unive. Och jag ska RP på hög nivå och aldrig släppa min karaktär

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ett mål jag har på servern är att utbilda mig till polis och kunna hjälpa till inom polisen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka