Nekad Hannes Skog | Ban överklagan [XpoNenT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lachy

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
46
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Markstrom/

Ditt Hex-ID: 11000014792b5f1

Vad är din discord tagg? lachy_131#2544

Vem var det som bannade dig? ~Bosse

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: spammar meko ~Bosse. Återstår: 4 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag det är klart jag spammade mecko lite men det var för att en av de meko jobbarna hade varit på piren och sen iggat mig jag sa flera gånger hjälp mig hjälp mig tack! Han ignorerade mig. jag spammade meko för att jag kände att jag ville ha dem till platsen jag förstår vad jag gjort fel och jag ber om ursäkt men jag tycker att jag inte fick deras uppmärksamhet jag förstår att jag spammade och jag gjode fel men 5 dagar för ja och det var typ 5-10 gånger som jag skickade jag jag skrev saker i varje typ inte bara inget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och jag väntade på meko som var där sedan när jag stått i kö och väntat så skicter de i mig och åker därifrån och min mic ska ha fungerat utmärk så det känns konstigt om det var därför. Precis när jag åker så skirver jag i första meddelandet kom tillbaka meko! Sedan spammar jag dem lite med det var ungefär rimnligt 5-10 gånger. Sedan efter det vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag det är klart jag spammade mecko lite men det var för att en av de meko jobbarna hade varit på piren och sen iggat mig jag sa flera gånger hjälp mig hjälp mig tack! Han ignorerade mig. jag spammade meko för att jag kände att jag ville ha dem till platsen jag förstår vad jag gjort fel och jag ber om ursäkt men jag tycker att jag inte fick deras uppmärksamhet jag förstår att jag spammade och jag gjode fel men 5 dagar för ja och det var typ 5-10 gånger som jag skickade jag jag skrev saker i varje typ inte bara inget.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en större men annars 1 timmars typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? a de är klart, jag kunde ju bara tagigt det lite lungt inte vara så agressiv och tänk ja men de såg de första meddelandet de kommer väl tillbaks men i och med att han ignorerade mig så blev jag frustrerad. jag fattar varför det bannade mig men jag tror inte de såg min sida av saken

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut inte vara så agressiv och tänka att de kommer tillbaks o inte vara så hetsig

Har du läst våra regler? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka