Accepterad Hannes Skog | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lachy

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
46
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Markstrom/

Ditt Hex-ID: 11000014792b5f1

Vad är din discord tagg? lachy_131#2544

Vem var det som bannade dig? Hampox

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Krim utan krimroll ~Hampox. Återstår: 1 dagar 23 timmar 56 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade en kniv på mig men jag skulle lämmna den till polisen/securitas förådet (jobbar hos securitas) men jag skulle tjusa en kille hem och då råkade jag ta ut kniven och jag hade inte securitas kläder på mig så jag fattar varför men jag tycket att det var en felaktig ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade min bil och en kille frågade om jag kunde skjusta och jag ska ja men jag skulle gå in i bilen så råkade jag ta ut min kniv och högg i luften (missclick) Han använde nog sig av kanske /who eller nåt sånt och såg att jag inte var krimiell och därför tror jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycket det var en felaktig jag fattar om ni inte tycker så men i ochmed att jag skulle lämmna in kniven så tycker jag det var en felaktig ban, men ja gjode väl nåt fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nope

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja om jag inte skulle vara så hetsig så kanske inte kniven skulle slankt ut och då hade detta inte hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska inte vara så hetsig och trycka på alla knappar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka