Nekad Hannes Skog | Ban överklagan (LagyBoy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lachy

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
46
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Markstrom/

Ditt Hex-ID: 11000014792b5f1

Vad är din discord tagg? lachy_131#2544

Vem var det som bannade dig? ~LagyBoy.

Hur lång tid var din ban? 15 dagar..

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Powergaming, combat logg, sunt förnuft. ~LagyBoy. Återstår: 14 dagar 23 timmar 35 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (mitt perspektiv) Så här. Jag åkte på ett inbrottslarm jag ser gärningsmannen fly jag kör efter honom och kör in i en liten betong kant jag säger aj, i och med att ingen var där så tänkte inte jag att jag behövde hoppa ut bilen och lägga mig ner och det var en liten smäll. Sedan så fortsätter biljakter jag ser inte att det är nåt på vägen för inbrottslarmen kommer upp och täcker hela skärmen de e glitchade så jag kör på något och bilen flippar. Jag säger aj aj och får ont. Jag kan inte röra mig eller göra någoting det är ju mer realistiskt att jag lägger mig utanför bilen ist för o sitta kvar upp o ner. Men jag kommer inte ut på nåt sätt jag försöker och försöker. Jag tror inte de men det kan ha varit för att bältet e på men inte vad jag minns. Så jag gör en spawnmenu för o starta om och då väljer jag en arbtesplatsen ist för senaste position som var ett mistag och det var dumt av mig och sen ja

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. (mitt perspektiv) Ja asså jag åkte på inbrotts larm jag ser gärnigsmannen fly och jag följer efter och biljakten startar, jag kör in i en liten betongvägg jag säger aj och fortsätter för gärningsmannen var långt framför och jag tänkte att jag inte behöver lägga mig utanför bilen och ha massor av smärta. Sedan fortsätter jag och sen får jag ännu ett inbrottslarm och det är glitchat för alla så de piper och tar upp hela skärmen och gamet fryser nästan. Jag ser inte att det är något på vägen så jag råkar köra på det och bilen välter . Jag säger aj och klamarar mig att jag har ont och jag försöker komma ut ut bilen men det går inte, jag tycker det är mycket mer realistiskt än att jag sitter kvar upponer i bilen, men jag kommer inte ut. Inbrottslarmet är fortfarande kvar och jag kan inte göra nåt. Jag försöker komma ut och det kan ha varit för bältet men inte vad jag vet, för det avr på och sen tog jag av de. Så jag kommer inte ut och då gör jag en spawnmenu och väljer arbetsplatsen vilket var ett misstag och jag tänkte åka tillbaka till platsen då men det var försent då,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker båda, jag gjorde visst fel men lite av det var en felaktig ban, och om jag ska vara helr ärligt så 15 dagar är sjukt mycket, jag tycker iaf att de borde sänkas iaf, för visst ajg jode lite fel. Men det var ju saker som gjode att det inte gick. Jag tycker iaf att den kanske ska sänkas men det är upp till er, men i bästa fall taas bort

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de har varit 2 timmars ban tror jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag kud´nde ju försökt tänka lite och liksom tänka varför kommer jag inte ut ur bilen och ta de chill. Men jag gjode ju en spawnmenu och DÄR kunde jag valt senaste men risken var ju att jag skulle kunnat spawna inne i bilen och samma fel uppstår så jag tog arbetsplatsen och tänkte åka tillbaks. Men det var försent. Jag fick prata med staffs då och då var jag jätte nervös så jag vågade inte berätta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, nästa gång minsta lilla skada så ska man få ont och säga aj och oftas lägga sig ner. Men även ta de lungt och inte bara för att nåt fryser så måste man spawna om

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka