Nekad Hannes.s2 | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaka

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198343857101/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Sjöström

Vad är ditt discord namn? KakaFrånKantarell#8010

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gilber Andersson och är född i en liten stad uppe i Norrland hans föräldrar var missbrukare och dem spenderade aldrig tid med Gilber. På grund av det så fick han lära sig att klara sig själv. Han hade det aldrig lätt i skolan då han vart mobbad av dem äldre barnen. Direkt när han fyllde 18 bestämde han sig att flytta från stan så då flyttade han till Multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har alltid tyckt om RP och tar det på högsta allvar oavsett server. Jag tar det på högsta allvar och försöker framföra det så gott som det går och jag tar RP på ett så realistiskt sätt som det går. Jag är även väldigt hjälpsam mot nya spelare och vanliga spelare generellt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Detta är den bästa svenska servern och har alltid velat fått whitelist här och tycker den är skit rolig att köra på och vill komma längre i min rp karriär t.ex. skaffa jobb som sjukvårdare och hjälpa dem som bor i staden. Jag kör på multistaden hela tiden även fast jag är ganska ny till servern så kan jag säga att jag tycker om den mest av alla serverar jag kört.

Hur hittade du Multistaden? Blev tipsad av en kompis och älskade den direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att komma så långt som möjligt med min karaktär och hjälpa folk om dem behöver hjälpen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka