Nekad Hannes Blychert | Ban överklagan [Dat0skillz]

• Trådskapare Trådskapare Hannes Blychert
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
H

Hannes Blychert

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198876738292/

Ditt Hex-ID: 110000136a042f4

Vad är din discord tagg? theoclaesson#9977

Vem var det som bannade dig? Du har blivit avstängd för: ooc ingame ~Wille1910. Återstår: 0 dagar 19 timmar 24 minuter

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: ooc ingame ~Wille1910. Återstår: 0 dagar 19 timmar 24 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde banna mig pågrund av att jag råka säga ordet disconnecta. Det var såklart inte med mening utan det som hände var att jag stod och pratade med en kille och från ingenstans försvann han. Eftersom jag var inne i discord med mina vänner så sa jag att han "disconnecta" och när jag hade sagt halva ordet kom jag på att jag fortfarande hade fingret på talknappen (N). Detta var ju inte meningen och jag ber verkligen omursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var nere på piren och försökte sälja min bil (Rs7) och en person kom fram till mig och sa att han var ny till staden och frågade hur han skulle känna mer pengar. Han sa att han jobba på postnord. Jag sa till han att han kunde söka jobb på mobilen (internet) och mitt från ingenstans när vi stod och pratade försvann han. Jag satt då i discord med mina vänner och sa till de att han "disconnecta" och när jag hade sagt halva ordet kom jag på att jag höll inne talarknappen fortfarande. Någon sekund efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel i detta fallet och det var klumpigt av mig. Det var en olyckshändelse och jag ber verkligen omursäkt och dt kommer inte hända igen. Då jag är en seriös RP spelare som lagt ner många timmar på denna servern och RP till varje sekund och råkar göra ett misstag som jag ångrar och som inte kommer hända igen. Men jag tycker det är lite hårt straff att få 24 timmars ban då jag istället kunde fått exempel 60 min eller bara en tillsägelse då det var en olyckshändelse.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit mycket lärdom av mina banns och bara kommit tillbaka som en bättre RP spelare. Sen har vissa varit felaktiga och jag har blivit godkänd. Men jag har verkligen utvecklats som spelare för om man inte hade fått banns hade man aldrig vetat när man gjort fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju såklart kunna släppa talarknappen (N) men då det var en ren olyckshändelse och ren klumpighet så fanns det inte så mycket o göra utan bara försöka tänka på det till nästa gång. Tur i oturen hade han disconnecat och ingen hörde det förutom min vän som stod jämte mig. Jag ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lärt mig att tänka till en extra gång innan jag säger något. Och detta kommer såklart inte ske igen. Mvh Hannes Blychert

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka