Inaktuell hannes | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hannes

Icke Medlem
Meddelanden
309
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? hannes

Ditt discordnamn: hannes#2540

Ange ditt födelsedatum 12 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag är en klok kille med hög ambitioner och sedan är jag väldigt intreserad av det för att jag va MA och tycke jag gjorde ett bra jobb och vill gå med i staff teamet igen. Jag är driven och gör mitt jobb. sedan tror jag att jag passar som en helper för att jag är en snäll person som tänker brett, jag är trevlig och omtänksam. Sedan varför just jag ska bli staff är för att jag gör det som skall göra jag är ingen lat person och när jag vill någon då gör jag det och om jag är intreserad i någon så gör jag det

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? runt ca 3-4 men kan ändras pga skola och annan aktivitet. Kan vara mer eller mindre beroende dag

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 30 oktober 2021 så snart 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit MA i nästan 2 månader och har varit helper innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Jag väljer att lägga stor +rep på denna grabben på grund av att jag vet att han skulle göra suverän jobb inom staff jobbet. Då han varit de innan och gjorde ett jävligt bra jobb då och vet att han kommer göra lika bra nu om inte bättre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka