Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes
Ditt discordnamn: hannes#2540
Ange ditt födelsedatum 12 Oktober 2007
Varför ska just du bli staff? Varför jag vill bli staff är för att jag har varit MA i typ 3 dagar nu och tycker det är roligt med det jobbet men vill steppa upp något snepp. Jag Har även ett bra driv i min själv och blir väldigt intresserad när jag börjar med något nytt. jag som person är en snäll människa och tänker mig för i mitt språk och hur jag beter mig. Jag skulle också vilja bli staff för att testa på ttex att vara don ansvarig eller krim ansvarig istället för MA. Sen är det ett stort ansvar som staff men det tror jag att jag klarar. Och jag vill hjälpa UNIVE community men ban och med annat som gäng eller någon annat.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? typ 2-4+ timmar beror på läxor och prov
Hur länge har du spelat på Unive? mer än 1 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit Medlemskaps ansvarig.
Sedan kan jag
/ban bannar
/unban unbannar
/kick kickar
/banhistory kolla ban historik
/togglename får fram steam namn och id
/toggleid får fram id
/spec speccar någon
/spec off slutar specca någon
/goto går till en person
/freeze fryser en person så att det står stilla
/revive återupplivas
/v spawnar in bilar
/giveitem ger något till en person
/noclip börjar flyga och syns inte
/clearinevtory tar bort allt från någons inventory
/bring tar en person till dig
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? support
Ditt discordnamn: hannes#2540
Ange ditt födelsedatum 12 Oktober 2007
Varför ska just du bli staff? Varför jag vill bli staff är för att jag har varit MA i typ 3 dagar nu och tycker det är roligt med det jobbet men vill steppa upp något snepp. Jag Har även ett bra driv i min själv och blir väldigt intresserad när jag börjar med något nytt. jag som person är en snäll människa och tänker mig för i mitt språk och hur jag beter mig. Jag skulle också vilja bli staff för att testa på ttex att vara don ansvarig eller krim ansvarig istället för MA. Sen är det ett stort ansvar som staff men det tror jag att jag klarar. Och jag vill hjälpa UNIVE community men ban och med annat som gäng eller någon annat.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? typ 2-4+ timmar beror på läxor och prov
Hur länge har du spelat på Unive? mer än 1 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit Medlemskaps ansvarig.
Sedan kan jag
/ban bannar
/unban unbannar
/kick kickar
/banhistory kolla ban historik
/togglename får fram steam namn och id
/toggleid får fram id
/spec speccar någon
/spec off slutar specca någon
/goto går till en person
/freeze fryser en person så att det står stilla
/revive återupplivas
/v spawnar in bilar
/giveitem ger något till en person
/noclip börjar flyga och syns inte
/clearinevtory tar bort allt från någons inventory
/bring tar en person till dig
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? support