Accepterad Hannes.69 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannes.69

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? _fanta333_

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amid Diaz och är 24 år gammal. Amid växte upp i en liten ort. Där han bodde med sina föräldrar. Amid hade inga föräldrar som brydde sig om honom och därför hade han inte heller så bra i skolan. Amid var ofta hos sin farfar och hjälpte sin farfar i hans farfars värk stad där dom höll på med att fixade många bilar hela dagarna. Amid hade inte så många vänner i skolan men han hade några. Amid är väldigt bil intresserad för att han har hjälpt hans farfar i hela hans uppväxt. Amid flyttade sedan till en ny stad som heter Unive och där har han just nu många vänner. Amid vill i framtiden bli en bil försäljare och tjäna mycket pengar på det och då kunna bygga hus och ha många dyra bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög RP nivå och jag kommer göra många roliga scenarion social rp och vara aktiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på att man själv ska vinna i ett scenario utan att man ska tänka och spela så att det blir kul för båda parterna i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstår alla regler powergaming är om man inte rpar på skador och pwg2 är om man bara spelar för makt och pengar. RDM random death match när man dödar nån utan anledning VDM är när man använder ett fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har mycket erfarenheter inom rollspel och har rpat på många stora servrar och RPAT i ungefär 2 år och har mycket erfarenheter av rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka