Inaktuell Hanne2021 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hanne2021

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 29 Juni 2006

Vad heter du på discord? Hen tie#5896

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 23

Hur aktiv kommer du att vara? Vardagar: Ca 16-21 Helger: Ca 16-01

Vad heter du? Hans-Olof Lindeman

Hur gammal är du? 30

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att hjälpa att hålla staden trygg och säker. Jag har sett vad som kan hända inom den kriminella världen och vill förhindra och hjälpa folk ur det kriminella livet. Det verkar också som ett roligt yrke med trevliga kollegor.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hålla kriminaliteten i staden nere och göra folk trygga, annars kommer alla gå runt oroliga för skottlossningar hit och dit osv. Det är även viktigt att man har bra radiodisciplin för att annars blir det bara kaos. Det jag tycker är viktigt med polisyrket är att man ska hålla radio disciplin så dina kollegor förstår vad du säger och vet hur dom ska hantera i den situationen, du ska aldrig skrika i radion osv. Man ska vara trevlig som polis och kunna förstå andras situationer. Man ska aldrig använda sina krafter som polis och då menar jag att man inte ska ta fram vapen för att du tycker det ser coolt ut eller för det är roligt osv. Det jag tycker mer är viktigt är att man ska göra så mycket man kan för att förbättra staden, och göra staden till en bättre plats.

Vad vet du om yrket i helhet? En vardag i polisyrket kan och kommer alltid vara olika, den ena dagen kan det vara världens lugnaste dag men kanske nästa dag kan det vara världens jobbigaste dag och jag tycker att om man söker till polisyrket ska man vara redo för att få utföra jobbiga saker samt att man kanske får se väldigt obehagliga saker och ibland till och med dödsolyckor.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga tidigare erfarenheter inom detta yrkesområde. Har dock hjälpt polis i olika sammanhang.

Hur är du som person? Jag är trevlig mot alla jag möter men kan vara sträng om det behövs. Jag försöker alltid hitta den lugnaste och bästa lösningen för alla. Jag är även bra på att följa instruktioner och ordrar.

Är det något vi bör veta om dig? Jag har A1, B och C körkort. Inget mer att tillägga.

Tillbaka