Nekad hanna03 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hanna03

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hanna

Vad är ditt discord namn? hanna3720

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Hanna Byn hon är en tjej med mycket attityd men hon är väldigt lojal och snäll när man väl är snäll mot henne. hon är 24 år gammal och kommer ifrån en tuff bakrund där hennes föräldrar bråkade väldigt mycket och skapade problem hemma, det slutade upp med att hon började umgås med fel folk och ta fel vägar. Hon blev placerad på ett hvb hem som liten och bodde där tills hon blev 18. När hon blev vuxen valde hon att skaffa en egen lägenhet med sin lillebror som hon tar hand om. Hon fortsatte med olagliga aktiviteter och drog in pengar därifrån för att kunna försörja sig själv och hennes lillebror. Hon kommer försöka att gå med i ett gäng och försöka att bli stor och bygga upp sig. Hennes lillebror kommer vara med henne överallt och och skyddar henne, dom två kommer bli stora tillsammans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med skratt och roliga scenarios och bra social rp. eftersom jag kan rpa rätt kommer det smitta av sig till andra i min närhet också förhoppningsvis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebörden av det är att du inte bara ska spela för att själv alltid vinna i alla scenarios, du ska ge motparten en chans också till att kunna vinna och du kommer ibland att behöva förlora också man kan inte alltid vinna det blir inte rolig rp i slutändan.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst igenom reglerna och tycker reglerna är väldigt bra och förstår dom tydligt. tex att man inte ska snacka ooc man ska försöka hålla sig inom sin karaktär och rpa rätt. och tex meta gaming att man inte ska ta saker utifrån spelet in, eller sitta och snacka i ett discord samtal samtidigt som man rpar. och sen att man ska ha respekt mot andra spelare o alla på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, jag har spelat fivem till och från i 2 år. dom servarna jag har kört på har man varit tvungen att kunna rpa rätt och bra vilket jag har lärt mig och fått erfarenhet av.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är duktig och kunnig inom rp och är seriös, jag söker mig till denna servern då jag skulle vilja hitta en stabil server jag kan stadga mig i och börja spela på hela tiden och bidra med min rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
- Se till att du har samma namn på dc och steam inför intervjun.

Nekad. Du annonserar en annan server.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka