Nekad Hanna | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hanna

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leia

Vad är ditt discord namn? leia33864

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Melissa Karlsson - 2000-05-11

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen - neutral - aggression

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Melissas föräldrar var skilda, vilket var en stor del av hennes liv när hon växte upp. Konflikterna mellan hennes föräldrar var särskilt märkbara under semestern, vilket hade en negativ inverkan på hennes mentala och fysiska hälsa och akademiska prestationer. Det var en utmanande tid och hon var tvungen att konsultera en psykolog upprepade gånger och missade ofta lektioner. Efter att ha flyttat skolor och flyttat till en ny miljö kände Melissa en stark önskan att börja om. Hon började hitta sig själv igen och utvecklade ett starkt intresse för dokumentärer, särskilt sådana som rör sociala frågor och rättssystemet. Detta växande intresse fick henne att ta initiativet och söka till Polishögskolan. Melissa ser nu fram emot möjligheten att ha en positiv inverkan på samhället och använda sin erfarenhet för att få kontakt med människor. Hon väntar just nu på svar från Polishögskolan och är fast besluten att fortsätta gå framåt i riktning mot att kunna göra skillnad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag håller mig lugn även under press och behandlar alltid andra med respekt. Jag håller mig ödmjuk i både konkurrens och samarbete – jag svarar moget på både framgångar och motgångar, och jag ger mig aldrig när det inte går som jag vill.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man hjälper den andra personen att lyckas i en scenario, även om man själv inte vinner. Det kan till exempel vara i ett rollspel där du låtsas vara en misstänkt.

Man gör det här för att båda ska lära sig mer. Det visar att du kan samarbeta, tänka på andra och att du vill att alla ska bli bättre – inte bara du själv. Det är ett bra sätt att visa respekt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det är vanligt att man någon gång har brutit mot en regel. Det händer de flesta, och oftast gör man det inte med flit. Ibland gör man fel av misstag, och det är helt naturligt. Det viktiga är att man lär sig av det och försöker göra bättre nästa gång

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Att skada eller döda en annan spelare utan att det finns ett rimligt eller tydligt scenario som motiverar handlingen. Suntförnuft - Denna regel är grunden för allt rollspelande. Den handlar om att använda sunt förnuft och gott omdöme för att fatta beslut som känns rättvisa, rimliga och bidrar till en både rolig och trovärdig spelupplevelse. COmbat logging - Combat logging är när du loggar ut eller undviker ett pågående scenario på fel sätt. Efter att din karaktär dött ska du vänta 5 minuter innan du respawnar. Loggar du ut innan dess räknas det som combat logging.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas vi hörs!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka