Nekad Hanna | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hanna

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hanna

Ange ditt födelsedatum 5 April 2006

Vad heter du på discord? HanNa#3864

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Heldagar 16:00-02:30

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till att folk uppför sig och inte förstör andras rp upplevelse. Jag skulle vara lite vart som helst där det är mycket folk och se till att de inte gör onödiga handlingar som leder till rdm eller vdm. Jag skulle också dvat bort bilar för det finns väldigt många bilar som bara står mitt i vägen. Samt så hade jag revivat folk som ligger döda vid spawnpunkter. Det är väldigt orealistiskt att folk ligger döda mitt i torget. I scenarion där folk är menade att dö så hade jag självklart inte revivat mig själv eller de andra. Det förstör bara rpn.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har känn länge att jag borde ansöka till servervakt då jag sett att folk bryter mot unives rp regler och förstör för andra. Jag vill kunna ge de ett straff så de lär sig vad som är fel och inte fel. Jag ser dagligen hur folk drar till folkmassor och försöker skaffa bråk. Jag brukar alltid gå dit och säga till de att sluta eller så ringer jag secutias. Samt så ser jag hur folk söker uppmärksamhet från polis vilket bryter mot en regler.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle hålla koll på folk och se till att de inte gör något dumt. De som lallar eller inte beter sig kommer jag att banna i 30 minuter så de lär sig att de inte ska lalla runt. Jag känner att antingen en svban eller en kick kommer att höja deras rp lite. Jag hade gjort allt jag kan som servervakt för att se till att folk inte förstör rpn för både sig själva och för andra.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag är en väldigt aktiv spelar som rpar seriöst och är inne mesta dels av dagen. Jag kommer bidra med hög rp och så kommer jag att svbanna de som inte kan sköta sig eller lallar runt och förstör för andra.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att jag vill kunna svbanna de som inte kan sköta sig då det finns väldigt många som bara lallar runt. Samt så vill jag kunna dva bort bilar som står mitt i vägen för det är både irriterande och det förstör rpn för IRL så står inte bilar mitt i vägen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ag vet hur man bannar och sånt. Till exempel: /svban [id] [anledning] och /kick [id] [anledning] /dv tar bort bilar. /Toggleid ser folks id

Är du whitelistad på serven? Jajamän

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Om så är fallet, berätta om dina bans. Ja, men det var ganska länge sen. för jag var lite stressad medans jag körde och under den bannen lärde jag mig att tänka efter lite extra och jag lärde mig även att det inte är värt att köra så fort hela tiden

Spelar du på någon annan server för tillfället? Naj

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka