Nekad Hankie1234 | Medlem ansökning [Diffenkingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hankie1234

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198358940075/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Hankie#1920

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2022

Berätta om din karaktär. Jonas Eliasson, 1990-07-19
Jonas är en kille som är 32 år gammal idag, han är en snäll kille men kan vara otroligt dum och ond men det är sällan så. Jonas är lite överviktig och det har han varit sedan han var liten, och barndomen som Jonas hade var inte så speciellt bra. Iallafall inte i skolan, Jonas hade inga vänner i skolan och han var den tysta och den blyga killen. Det blev lätt för mobbarna då att kränka och trycka ner honom. Jonas var en duktig kille i skolen med bra betyg, men efter varje skol dag så slängde han alltid sig i sängen för att gråta efter allt som har precis hänt på skolan. Men hemma hade det Jonas bra, han var en ensamstående unge med bara sin Mamma och Pappa. Jonas efter några år ser han de mobbarna som har mobbat honom för längesedan i grundskolan. Han tänker på vad de har gjort mot han och då blir Jonas sugen på att göra något ont tillbaks. Jonas har en så ilska mot mobbarna så han kan inte beskriva det. Jonas kliver upp tidigt för att sedan ta sig ut på gatan. I jackan ligger det en stilettkniv, och om 15 minuter så kommer den stilettkniven ligga i en av mobbarnas revben. Jonas tog ut all sin ilska på en av mobbarna och Jonas kommer inte undan mordet och Jonas blir gripen. Han var 15 år när han dödade sin första människa. Jonas fick sedan sitta på ungdomsfängelse och efter mordet så har han fortsätt med allt kriminellt. Jonas har få egenskaper men de egenskaper han har är att äta otroliga mängder med mat och han är otroligt listig även fast inte ser ut så på utsidan. Han är även väldigt snäll. Men de dåliga egenskaperna han har det är att han har ej bra tålamod och han kan bli trött, sur och elak om han är hungrig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer vara en aktiv spelare då jag förut har spelat på unive i över ett år men jag hade tappat lusten att rp:a nu under hösten. Men nu känner jag att det är dags igen. Samt jag tycker att det är den bästa server jag någonsin spelat på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och rolig rp så att det kommer bli roliga och utdragna scenarion. Jag kommer vara en trogen medlem och jag kommer även bli staff i framtiden så att då hjälper jag nya rpare och ge de tips och råd. Samt jag kommer vara en otroligt trogen spelare igen som jag var då för ett år sedan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att ge och ta i scenarion i rpn, för att ibland förlorar man scenarion och ibland vinner man. Men det viktigaste är att man ska ha kul och att man ska ej bli arg OOC över något dåligt som händer IC.

Hur hittade du Unive? Tiktok, och typ drobz på twitch men de va typ ett/två år sedan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Tillbaka