Hange97 | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hange97

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Hange97

Hur gammal är du? 14

Vad heter du? Hannes

Vad heter du på discord? Hange97#5837

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10:00 - 23:00

Vad skulle du göra om du blir staff? Kommer att prioritera support och /report mer än rp alltså att jag kommer speca hjälpa folk i /report jag kommer sitta i support ofta och inte rpa lika mycket.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja det har jag ganska många faktiskt den senaste serven var SKRP och där var jag admin och det funkade att om det kom en /report så skulle man ta det om man inte hade fullt upp och att man skall sitta i support några timmar per dag.

Har du några tidigare erfarenheter? Japp har varit det på flertal servrar nu efter denna pausen jag tog så kommer jag inte ihåg alla servrar men tex Reformed, SKRP, Advanced, Rhodos, Svenska staden och massor med mer servrar .

Vad kan du om skripts? Kan la lite vet hur man lägger in och tar ut men vet inte hur man gör skripts men har faktiskt ganska många skripts som jag kan tipsa om.

Varför vill du bli staff? För att jag vill kunna speca runt och hjälpa folk i support och /report.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? JA

Tillbaka