Nekad Handsken | Whitelist ansökning [Ceder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Handsken

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198369366955/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Johansson

Vad är ditt discord namn? Handsken#0152

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ivar Klothuvud han är född i Sverige, hans pappa är från Albanien och hans mamma är svensk. Han är 19 år men fyller 20 år 18 mars. Min karaktär gillar fina, snabba bilar, pengar, leva livet och ha roligt. Ivar brukar hänga med sina nära vänner Mackan, Gordon, Emil och flera andra. Han är trevlig mot alla han träffar men kan bli arg om något går fel.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att kunna hålla på med riktig kriminalitet (i spelet såklart), tillexempel sälja droger/vapen till folk. Vill också kunna hjälpa folk som inte vet mycket om servern och lära de om olika saker som är unikt för servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner började spela på den och tipsade om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna spela en karaktär och vara någon annan, samt lära sig konsekvenser för olika saker man gör.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spelar bara på Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka