Inaktuell Handsken | Whitelist ansökning [Ceder] [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Handsken

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198369366955/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Johansson

Vad är ditt discord namn? Handsken#0152

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ivar Klothuvud, är 19 år gammal, 18 mars fyller han 20. Ivar är född i Sverige, hans pappa är från Albanien och hans mamma är svensk. Ivar brukar ägna sin tid åt att göra allt för att tjäna pengar. Han gör lite vad som helst för att klara sig. Mestadels kriminalitet. Ivar gillar snabba bilar, pengar och Marlboro. Innan han kom till Multistaden bodde han i Albanien då han flyttat därifrån med sina föräldrar för ett nytt liv i Sverige. Han kom till staden För bara någon vecka sedan, han trivs väldigt bra och har skaffat sin egen bil redan. En Tesla Model X. När Ivar inte håller på med att försöka få fram pengar sitter han antingen i fängelset eller så hänger han med sina nära vänner Mackan, Gordon och Emil.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad så att Ivar slipper ägna mestadels av hans liv i fängelse eller springa från polisen och börja med ett riktigt jobb. Eftersom Ivar gillar snabba bilar funderar han på att försöka få jobb på Brittas Lyx & Sportbilar. Då han förhoppningsvis tjänar lite pengar från det jobbet. Jag vill också försöka hjälpa nytt folk i staden att komma in i samhället.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan få tillexempel WL-jobb eller gå med i gäng. Att antingen lämna kriminaliteten eller raka motsatsen.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner började spela på den och tipsade om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig konsekvenser som kommer olika handlingar. Jag vill också lära mig att man måste jobba för att komma någonstans och att inget är gratis.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spelar bara på Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka