Accepterad hanbigben | Besluts Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hanbigben

Aktiv Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107899400/

Ditt Hex-ID: 110000144678008

Vad är din discord tagg? bigbenye

Vem var det som bannade dig? LK040

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: permaban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var i en skottlossning där jag blev speccad eller så fick staffs in ett klipps genom loggs där det ser ut som att jag lockar på en annan spelare. Klippet är dryg 3 sekunder och 1 sekund där man ser mig sikta på den andra spelaren. Jag förstår själv att klippet ser suspect ut när jag siktar på denna spelaren men jag vet själv att det är möjligt då jag har runt 2200 timmar på fivem där mycket är på servrar som mighetto och andra pvp servrar där många är väldigt bra på att skjuta. Jag tycker personligen att det är väldigt lite bevis för att pbanna någon som spelat på servern i lite mer än 3 år, jag tycker man ska ha lite mer tillit till lojala spelare. Alternativet fanns att tillkallat mig till support och skärmdelat mitt spel för att visa att jag inte körde med någon tredjepartsmjukvara. Det finns mycket mer alternativ än att bara banna direkt så jag behöver få ut mina ord i text istället för att konversera i support till exempel. Som sagt, i mina ögon så är det för lite bevis för att permanent banna mig och jag tycker ett nytt beslut borde tas sen är det upp till Lk. Spelaren springer i en rak linje och jag följer han med musen. Hade denna person sprungit i en sixsax formation så hade det varit betydligt svårare men eftersom att det är en rak linje som spelaren springer i så är det inte lika svårt vilket är varför detta går att göra utan fusk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var mitt uppe i eventet som hade arangeras och hamnade i en skottlossning. Jag står uppe på ett berg och ser folk under mig springa. Jag tar fram mitt vapen och siktar in på spelarna där nere. Det springer en person i en rak linje som jag följer med mitt crosshair där det ser ut som att jag aim lockar. Nån timme senare blir jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är felaktig då jag inte spelar med fusk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har runt 20 bans på 3 år.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka