Accepterad hanbigben | Ban Överklagan [5Max1zy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hanbigben

Aktiv Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107899400/

Ditt Hex-ID: 110000144678008

Vad är din discord tagg? bigbenmannen

Vem var det som bannade dig? 5max1zy

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han bannade mig för att det jag gjorde förändrade scenariot helt på ett dåligt sätt. Jag förstår varför han bannade mig. Det såg dåligt ut medans jag gjorde ett regelbrott vilket inte var meningen men det hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grovt efterlys man gick live på twitch och vi såg vart han var, nästan alla poliser som var i radion åkte dit. Det var 2 olika bilar där jag åkte efter en och en annan enhet åkte efter den andra, jag satte på sirener och gick in för ett vanligt trafikstopp för att vänta in de andra. Kort därefter så rullade alla in och försökte boxxa in han. Han smet ut och körde fram där han blev pittad av någon. Han vände om och körde mot mitt håll, jag backade lite och försökte stanna han. Vi fastnade typ med varandra och vi båda flög in i vägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ett par tidigare bans vilket där alla har lärt mig nått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra så att scenariot blev längre och dragit ut på det istället för att försöka stanna han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka