Inaktuell hanbigben | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hanbigben

Aktiv Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Ditt discordnamn: hanbigben

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har varit det innan och har alltid haft otroligt kul. Jag känner att jag kan göra mer jobb som helper. Jag speccar mer än hälften av tiden jag spelar varje dag. Som Medlemskaps Ansvarig så kan jag noclipa, jag kan banna, men känner att jag inte riktigt kan stampa ner foten och visa vem som bestämmer, som helper kan jag göra det. Jag är engagerad och vågar ta eget initiativ. Jag är inte rädd för att ta beslut då jag vet att misslyckande bara gör dig bättre.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Samarbeta och rensa problemen

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt. Finns massa sätt att agera sig professionellt. t.ex Respekt, Samarbeta, Pålitlighet, Professionell kommunikation, Ansvarighet, Fokus på mål och resultat, osv. Detta är saker som finns i lagret. Man är vass på bössan så att säga.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 1 timme minst

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka