Nekad hanbigben | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hanbigben

Aktiv Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad heter du på discord? bigbenmannen

Vad är ditt Hex:ID 110000144678008

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Relativt aktiv

Hur länge har du varit medlem på Unive? januari 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift är inte att åka runt och leta efter problem utan att låta problemen komma till mig. En SV ska vara som en förebild för andra spelare på servern och ska visa ett gott exempel genom att hjälpa och säga till. En servervakt ska kicka lallare, banna om det behövs. Dva bilar som står helt sönder på sidan av gatan.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att underlätta för alla staffs så dubbelt så många reports inte behöver komma då jag vet att staffs har viktigare saker för sig än att åka på en report där det står " Kicka han, han tjuvkopplar på piren " Ser jag nått sånt hända så kan jag och kommer jag kicka dem. Jag är också polis vilket innebär att jag ser en massa lall. Jag har varit sv innan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är något som absolut inte är okej. Det finns noll tolerans mot abuse. Exempel kan vara att reviva sin kompis i skottlossning eller ha toggleid på en stormning så du kan se vart folk är.

Tillbaka