Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Hamza
Vad heter du på discord? Kurd 4 life#1811
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer jobba hårt ochg försöka anställa så många som jag kan jag kommer vara aktiv varje dag och anställa varje dag tills vi blir tillräckligt många och jag kommer försöka att göra Mekonomen till en bättre plats genom att vara trevlig och i tjänst mycket jag kmr även ha öppet varje dag och se till att mina anställda har en hög och bra Rp nivå jag kommer också se till att alla mina anställda kan använda sig av sme/me
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja jag har varit chef på många olika jobb i andra servrar jag har varit mekaniker också så jag har många jag vet hur allt fungerar jag kan allt om systemet
Hur ofta kommer du vara inne? 7-8 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Hamza
Vad heter du på discord? Kurd 4 life#1811
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer jobba hårt ochg försöka anställa så många som jag kan jag kommer vara aktiv varje dag och anställa varje dag tills vi blir tillräckligt många och jag kommer försöka att göra Mekonomen till en bättre plats genom att vara trevlig och i tjänst mycket jag kmr även ha öppet varje dag och se till att mina anställda har en hög och bra Rp nivå jag kommer också se till att alla mina anställda kan använda sig av sme/me
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja jag har varit chef på många olika jobb i andra servrar jag har varit mekaniker också så jag har många jag vet hur allt fungerar jag kan allt om systemet
Hur ofta kommer du vara inne? 7-8 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja