Nekad Hamza415 | Ansökan till Servervakt [Kriss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamza415

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamza

Vad heter du på discord? Kurd 4 Life#1811

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag brukar vakna gå till skolan sen spela lite fotboll och runt 16:00 brukar jag komma in på unive och spela ända fram till typ 22:00. Fast på vardagar så spelar jag typ från 7:00 till 00:00 sen går jag tittar på tv och chillar lite.

Hur länge har du varit medlem på Unive? kanske 11 månader snart 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt uppgift är att se till så att rpn funkar skulle det ej funka så att de bara blir en massa trams så kan servervakten ta på sig ansvaret att kicka lallaren och varna den eller banna i 60 min som kan leda till förlängd bann men också för att kunna hjälpa folk för som servervakt får du tillit av högre uppsatta på servern precis som att du som servervakt har tillit till dom som inte är sv att dom ska kunna sköta en bra rp

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att göra unive så bra som möjligt och det känns tråkigt både för mig och för alla på unive att det finns nåra som lallar och jag vill få stopp på det. Därför gör jag denna ansökan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption inom servervakt kan ju vara olika saker t:ex att jag har en vän som gör regelbrott men jag skiter i att banna honom efter som att det just är min vän men korruption är också att man använder sina förmågor att kunna ta pengar från olika kassor sen abuse är ju om jag T:ex skulle banna någon som inte har gjort något fel bara för jag T:ex inte tycker om den personen eller bara att man bannar för att man kan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka