Nekad Hamza163 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamza163

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199325144353/

Ditt Hex-ID: steam:1100001515a6521

Vad är din discord tagg? hamza.163

Vem var det som bannade dig? amo (han e pbannad nu)

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-15 135713.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffsen banna mig för jag hade krockat sen så rpade jag inte tillräckligt på mina skador,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte ut från sjukhuset och krockade in i en vägg sen sa jag aaajj och gjorde /me ont efter en stund när jag körde bara lite och blev sen bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte den var felaktig men jag tycker att jag borde få unban eftersom jag har lärt mig av det misstaget och kommer inte att göra om det, jag kommer rpa på mina skador för att få en bra rp i servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad nån gång tidigare men det var felaktigt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att rpa på mina skador mycket mera som att säga /me Huvet slås i ratten och börjar blöda lite, jag kunde ha gjort något sådära för att rpa på mina skador mer och inte bara säga aj och göra /me ont sen köra iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska alltid rpa på skador !!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka