Accepterad Hamza163 | Ban Överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamza163

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199325144353/

Ditt Hex-ID: 1100001515a6521

Vad är din discord tagg? hamza.163

Vem var det som bannade dig? complain

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-11 223327.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att de kanske uppfattade situation fel är inte helt säker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev "kidnappad" av lost men jag fattade inte för de hade inga vapen ingenting de ända de gjorde va snacka så jag skratta lite o sånt för då vet jag inte vad som händer eller vad de vill. sen tar de mig till ett ställe säger inget om kidnappning eller något de bara tar mig dig och skjuter mig direkt med en shotgun.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte den är felaktig men jag tycker lite konstigt eftersom först blir jag sv bannad för suntförnuft sen höjs den till fearrp. jag förstår hur complain staffen tänker men lite konstigt att inte alla parter i det här fick bli hörda om hur det var. Jag värnade om mitt liv när de riktade shotgun som man ska göra men innan så fattade jag själv inte ens vad som hände då ingen sa något till mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa haft någon tidigare ban för länge sen men har också fått en ban för några dagar sen men den var felaktig och jag fick unban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske frågat vad som händer, det finns inte mycket mer att göra för när de rikta vapen värna jag och som jag sa visste jag inte ens vad som hände för då åkte jag ba runt med de från ett garage till nån annan stans sen till ett hus och baam de sköt mig ba sådär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att försöka läsa situationen eftersom jag förståd inte riktigt vad som hände då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka