Accepterad Hamza12345 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamza12345

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Användarnamn: Hamza12345

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198433563057/

Vad är din discord tagg? Trut#2317

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? Blev bannad för att efter jag hade gjort ett facebook inlägg och det löste vi och kom fram till att jag hade gjort fel som inte tog fram med rätt fakta från början. sen var jag nog dum att kontakta Johan och fråga något i denna stilen. ''vad ska ni göra om jag skriver att ni säljer unbans'' som var jätte onödigt och tog bort kommentaren efter 5 minuter typ men han hade redan sett den och då fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var jag som gjorde fel med att fortsätta dryga efter vi kommit fram till en lösning på fb inlägget och jag skulle inte överhuvudtaget tagit upp om sälja unbans. Men jag tycker ändå jag hade någon hjärncell kvar i slutet för jag tog ju ändå bort den.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. 1 gång i börhjan när jag bölrjade spela här blev jag bannad från Fivem Servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit upp om att sälja unbans för de var bara onödigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte ta upp onödiga saker, inte börja dryga helt random och ha en schysstare ton mot staff som faktiskt försöker hjälpa en

Har du läst våra regler? Ja

Det var efter jag blev bannad, + du vet mycket väl om att det var för att få ADHD theo snacka med oss. Du själv ville att jag skulle skriva både att de skulle vara så vi kunde snacka med ADHD theo och så bad du mig säga att du photoshopade det. MEN jag sa inte att du photoshoppade för de är en lögn för jhag sa det men skämms över de för att endast få adhd theo att snacka med oss

Det var efter jag blev bannad, + du vet mycket väl om att det var för att få ADHD theo snacka med oss. Du själv ville att jag skulle skriva både att de skulle vara så vi kunde snacka med ADHD theo och så bad du mig säga att du photoshopade det. MEN jag sa inte att du photoshoppade för de är en lögn för jhag sa det men skämms över de för att endast få adhd theo att snacka med oss
nej men man säger ej så bara för nån annan gör det

Tycker att det är väldigt omoget att ta upp sådana saker med tanke på vad du sagt om servern själv Abdi, tycker det är otroligt tråkigt att du medvetet försöker utesluta en annan spelare från servern när han inte gjort det själv emot dig?

Upp till ansvariga över situationen angående din ban Hamko, min fråga är bara om du ens vill spela på servern? Är det av den anledningen du gör denna ban överklagan eller är det enbart för att rena ditt namn?

Mvh,
AprimoX

Tycker att det är väldigt omoget att ta upp sådana saker med tanke på vad du sagt om servern själv Abdi, tycker det är otroligt tråkigt att du medvetet försöker utesluta en annan spelare från servern när han inte gjort det själv emot dig?

Upp till ansvariga över situationen angående din ban Hamko, min fråga är bara om du ens vill spela på servern? Är det av den anledningen du gör denna ban överklagan eller är det enbart för att rena ditt namn?

Mvh,
AprimoX
Gör överklagan för att spela på servern, för har lärt känna så många personer här på servern och så tycker jag inte de finns nån annan server i Sverige med många spelare så de blir roligare då.

Gör överklagan för att spela på servern, för har lärt känna så många personer här på servern och så tycker jag inte de finns nån annan server i Sverige med många spelare så de blir roligare då.

Okej, då förstår jag.

Som sagt, upp till ansvariga över situationen att anse om du är lämplig att få tillgång tillbaka med tanke på det som skett.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Mvh,
AprimoX
Tbf så har dock Hamza ständigt spelat in bevismaterial för att försöka få bort Twitchdim och sumpa hans chanser att komma med i staff teamet. Men detta är helt irrelevant och oavsett vad Hamza sagt så tycker jag ändå det viktiga är att vi håller oss till sak gällande denna överklagan precis som jag hanterade Twitchdim's överklagan.

En sak som jag är fundersam kring är om du står för det du postade och om du är i motstånd till hur vi jobbar här på servern?
Som jag tolkar enligt din överklagan, så tolkar jag som att du ångrar att du "sa" det. Men tycker du så fortfarande?

Du tycker att vi är patetiska som svarade tillbaka till en server som hoppade på oss och att du förväntar dig att vi ska kunna ta kritik från osann information från dig?
Du tycker att det är jätte dumt agerande att vi valde att göra undantag med 2 spelare och släppa in dessa på servern i utbyte mot donationer i och med att de varit bannade flertal gånger?

Står du bakom detta? Enligt din överklagan ångrar du att du sa det, men tycker du så?

Tbf så har dock Hamza ständigt spelat in bevismaterial för att försöka få bort Twitchdim och sumpa hans chanser att komma med i staff teamet. Men detta är helt irrelevant och oavsett vad Hamza sagt så tycker jag ändå det viktiga är att vi håller oss till sak gällande denna överklagan precis som jag hanterade Twitchdim's överklagan.

En sak som jag är fundersam kring är om du står för det du postade och om du är i motstånd till hur vi jobbar här på servern?
Som jag tolkar enligt din överklagan, så tolkar jag som att du ångrar att du "sa" det. Men tycker du så fortfarande?

Du tycker att vi är patetiska som svarade tillbaka till en server som hoppade på oss och att du förväntar dig att vi ska kunna ta kritik från osann information från dig?
Du tycker att det är jätte dumt agerande att vi valde att göra undantag med 2 spelare och släppa in dessa på servern i utbyte mot donationer i och med att de varit bannade flertal gånger?

Står du bakom detta? Enligt din överklagan ångrar du att du sa det, men tycker du så?
nä tycker jag gjort fel i efterhand med allting borde inte gått in på något av det överhuvudtaget, borde bara hållt tyst med det och hållit det för mig själv och inte ens hållt på att skriva massa saker till er speciellt det till johan efter vi löste de med faecbook inlägget

nä tycker jag gjort fel i efterhand med allting borde inte gått in på något av det överhuvudtaget, borde bara hållt tyst med det och hållit det för mig själv och inte ens hållt på att skriva massa saker till er speciellt det till johan efter vi löste de med faecbook inlägget
eller att ens ta upp om det med det om North lions, var helt orellevant för mig att ta upp det

Hamza är en duktig rollspelare och tycker definitivt han förtjänar en andra chans att bevisa sin duglighet.

Tycker du har förstått ditt misstag därmed kommer jag att häva din ban. Men jag hoppas verkligen vi inte ser något mer sånt här från dig och att du framöver ägnar dig till det du ska göra och att om du har frågor kontakta staffs direkt och blanda inte in irrelevanta saker och inte för den delen en otrevlig attityd i ärendena.

Tack för din Ban Överklagan. Din Ban Överklagan har Godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagan - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka