Nekad hamza123 | Ban överklagan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hamza123

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
7
Länk till din steam profil: behövs ej

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Hamza

Vad är din discord tagg? trut#6004

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Blacklist fick jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingenting

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? allt började med att Altin höll på att bete sig omoget och blev bannad och så fick en annan person ban för att han sa att han tyckte att Altin va skön förut tror jag. Då flikte jag in och skrev något i stilen att om man inte får ha en fri åsikt borde jag också bli bannad och gå till skrp (är perm bannad från skrp sen april så vet inte varför jag sa de). Ångrade det direkt i efterhand att jag skrev de för hade inget med de o göra och bara onödigt att flika in på de med tanke på vad Altin skrev för någonting. Har ångrat det varje dag men har lärt mig väldigt mycket från min ban att jag inte ska flika in på onödiga saker speciellt inte på sånt Altin skrev.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja, altin blev bannad och en som tyckte han var schysst blev bannad och så skrev jag den onödiga kommentaren

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig bara dumt beslut av mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste var powergaming för typ 3 månader sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrivit kommentaren och bara gå vidare med livet för i efterhand ser jag att kommentaren var helt onödig och hade ingen som helst betydelse

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mycket ska inte flika in på saker som inte jag har något att göra med

Har du läst våra regler? Ja

+rep han förtjänar unban han har varit bannad typ 2 månader så tycker han förtjänar unban

Tillbaka