Nekad hamza123 | Ban överklagan [Denstora]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hamza123

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
7
Länk till din steam profil: behövs ej

Ditt Hex-ID: Hamza

Vad är din discord tagg? trut#6004

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? blacklist tydligen

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? står inget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Altin började bete sig omoget och höll på att skriva väldigt olämpliga saker och mycket kom ut från hans mun som inte va okej, sedan så var det en person som skrev att han tyckte altin var skön förut och då fick han ban för det. Då skrev jag att jag tyckte att man borde tycka att en person var skön förut (alltså inte då han altin skrev sakerna utan att han var schysst före allt hände). Sen skrev jag att om man inte får tycka vad man vill är de väll bäst att jag blir bannad skrev jag för jag tyckte att man skulle få tycka att personen var skön förut men borde inte ens ha lagt mig i för de Altin skrev var över gränsen och extremt olämpligt och jag ångrar att jag ens skrev att man borde få tycka att han var skön förut. Har tänkt över och tycker nu att jag inte borde ha flikit in och skrivit det och bara låtit det gå men i nuläget tycker jag att man inte borde få tycka att han var skön förut för då kan det misstolkas lätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja de är ju exakt de som står ovanför att jag skrev Banna mig isåfall då går jag hellre också till SKRP, men kunde formulerat om meningen att jag inte stod bakom vad altin eller vad han hette skrev utan att jag tyckte man får ha en åsikt om att man gillade en person förut, att man tyckte han va skön typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nä de var inte felaktig men jag kunde ha formulerat bätttre

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste var powergaming tror jag, hade spelat i 6 månader med endast 5 bans ingame typ och 2 av dem var felaktiga så är ingen som är dålig rpare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kommenterat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte lägga onödiga kommentarer

Har du läst våra regler? Ja

var typ 3-4 månader sen jag blev bannad har verkligen lärt mig

Vill helst se en ansökan där du berättar mer tydligt vad du lärt dig och vad du kunnat göra annorlunda.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka