Nekad hamza123 | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hamza123

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
7
Användarnamn: hamza123

Länk till din steam profil: behövs ej

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Hamko

Vad är din discord tagg? trut#6004

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? De står inget.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att folk skrev att de gillade Altin föut och då skrev jag att om man inte får ha en fri röst borde jag också va bannad men menade att de var okej att ha en fri åsikt/röst hur en person betett sig förut. Alltså det var inte okej hur Altin uttryckte sig men tycker man får tycka att en spelare varit bra förut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev om man inte får ha en fri åsikt borde jag också bli bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nä den var rätt men kunde formulerat om den mer för de kan ha låtit att jag tycker att de Altin skrev var bra men så är ju inte fallet

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. några fel ingame och 2 discord bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrivit meningen alls eller formulerat den bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? formulerat meningen bättre

Har du läst våra regler? Ja

vill gärna att Philip som banna mig svarar varför han inte vill ha mig unbannad då jag endast uttryckte att man borde få ha en fri åsikt (dock på ett dåligt formulerat sätt)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka