- Meddelanden
- 121
- Reaction score
- 9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198307257449/
Vad är ditt namn i verkligheten? George
Vad är ditt discord namn? Hamza G#8274
Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Raul Ibrahim. Raul växte upp i en kriminell stad s om heter rågsee. Hans föräldrar lämnade han när han var liten. Sen dess har han levt med sin farmor Sharmota. Raul har ADHD så han kan få damp från ingenstans. Rauls vilja är att få många vänner i staden och vill bara leva livet. Haffa guzzar och muzzar. Hans största mål är att vara kriminell. Han farbor lärde han att hata alltid poliser för att de är dåliga personer. Men Raul hatar inte alla poliser. Rauls närmaste vänner heter Diablo, Hassan, Oliver,Johan och Ville. Han brukar hänga med de när han ska käka mat eller när han ska åka utomlands eller något. Raul har just nu en jätte snabb Bugatti veyron och en Saab 9-5. Han ska i framtiden köpa en rs6 eller någon van. Hans bästavän dog av nån kriminell gäng som heter Narcos. Han vill bli medlem i en annan gäng för att döda hela dedär gänget. Så han och hans vänner satsar just nu för att vara stor i staden och känna alla.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag är bra på att rp:a och kan skapa sjukt många riktigt feta scenarios. Jag försöker att bli kriminell så att jag kan göra denna server till en bättre plats och försöker satsa på att föröka mina förmågor på mitt rp:ande och bli den största knarklangaren i hela staden!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server känner känner mig bara jätte trygg. Jag har funnits för den här servern i ett tag. Jag tycker att jag kan göra de här servern till en ny nivå som till exempel att jag ska vara kriminell efter jag vart whitelistad
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min polare Bosse. Jag spelade Carolina State RP förrut. Men min polare sa till mig om denna server sen börja jag gilla den så himla mycket.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa många bra scenarios, Bli största knarklangaren/kriminell, och bara få att alla känna sig trygg i staden. Tex att hjälpa kanske nya på staden genom att kanske visa de bra jobb att göra. Och vill också skaffa många vänner för att alla ska känna sig trygga runt omkring mig.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej faktiskt ingen annan. Bara denna server!
Vad är ditt namn i verkligheten? George
Vad är ditt discord namn? Hamza G#8274
Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Raul Ibrahim. Raul växte upp i en kriminell stad s om heter rågsee. Hans föräldrar lämnade han när han var liten. Sen dess har han levt med sin farmor Sharmota. Raul har ADHD så han kan få damp från ingenstans. Rauls vilja är att få många vänner i staden och vill bara leva livet. Haffa guzzar och muzzar. Hans största mål är att vara kriminell. Han farbor lärde han att hata alltid poliser för att de är dåliga personer. Men Raul hatar inte alla poliser. Rauls närmaste vänner heter Diablo, Hassan, Oliver,Johan och Ville. Han brukar hänga med de när han ska käka mat eller när han ska åka utomlands eller något. Raul har just nu en jätte snabb Bugatti veyron och en Saab 9-5. Han ska i framtiden köpa en rs6 eller någon van. Hans bästavän dog av nån kriminell gäng som heter Narcos. Han vill bli medlem i en annan gäng för att döda hela dedär gänget. Så han och hans vänner satsar just nu för att vara stor i staden och känna alla.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag är bra på att rp:a och kan skapa sjukt många riktigt feta scenarios. Jag försöker att bli kriminell så att jag kan göra denna server till en bättre plats och försöker satsa på att föröka mina förmågor på mitt rp:ande och bli den största knarklangaren i hela staden!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server känner känner mig bara jätte trygg. Jag har funnits för den här servern i ett tag. Jag tycker att jag kan göra de här servern till en ny nivå som till exempel att jag ska vara kriminell efter jag vart whitelistad
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min polare Bosse. Jag spelade Carolina State RP förrut. Men min polare sa till mig om denna server sen börja jag gilla den så himla mycket.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa många bra scenarios, Bli största knarklangaren/kriminell, och bara få att alla känna sig trygg i staden. Tex att hjälpa kanske nya på staden genom att kanske visa de bra jobb att göra. Och vill också skaffa många vänner för att alla ska känna sig trygga runt omkring mig.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej faktiskt ingen annan. Bara denna server!