Nekad Hamza G1 | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100gubbe

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198307257449/

Vad är ditt namn i verkligheten? George

Vad är ditt discord namn? Hamza G#8274

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Raul Ibrahim. Raul är 22 år gammal och har många vänner men gillar att bara hänga med tre personer.Hans närmaste vänner heter Hassan,Diablo och Dozzie. Grabbarna gillar att festa och leva livet. Raul har ADHD. Tex han inte kan sitta still och får damp från ingenstans men tar mediciner. Rauls mål är att va den rikast i staden och vara boss. Raul gillar att hålla på med fordon, alltså han vill bli mekonom. Han gillar att kolla på motorer, avgasrör osv. Raul har två sidor. Ena är hans vanliga, att han är en normal person och har respekt till andra. Andra är hans arga sida. Raul har mördat folk för att de har hållt på med hans vänner. Men han ångrar inte sig. Han gör allt för sina vänner. Men Raul är en chill person och har stora mål.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill just bli whitelistad för att jag vill bli anställd hos Mekonomen. Jag gillar vara i närheten av fordon och känner mig trygg. Och man får bra betalt, och mitt mål är att vara rikast i Staden Unive.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna servern är den faktiskt jag njuter. Andra servrar har inte så bra rp. Men när jag spelar Unive Roleplay då är det mycket roligare och har hittat vänner i denna server.

Hur hittade du Unive? Min kompis sa till mig om servern så testade

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att vara rikast i staden. Ha hela mitt garage fylld med Audi rs6or,Lamborghinis och Bugattis. Vill också vara Anställd Mekonomen och kanske vara Chefen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade SwedishKnightRP. Tills min vän sa till mig om denna servern. Gillade inte De förra server jag spelade förut men denna är jättebra och har sjukt bra rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka