Nekad Hamza G1 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100gubbe

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198307257449/

Vad är ditt namn i verkligheten? George

Vad är ditt discord namn? Hamza G#8274

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år gammal. Han växte upp i en liten by med mycket kriminallitet han umgicks med mycket gäng och andra kriminella organisationer som befan sig runt om i staden. Det ledde till att han började utföra kriminella saker som att t.ex. snatta från affärer och liknande vid en väldigt ung ålder. Detta ledde sedan till att han började göra värre saker som att t.ex. sno bilar, råna affärer och människor. Han har alltså varit med och väldigt mycket för att bara vara 20 år. När han växte upp i den miljön som han gjorde var människor runt om honom väldigt hårda och tuffa mot honom vilket gjorde att han fick spela hård och tuff tillbaks. Detta gör att han har lite av en fasad och under denna fasad finns det en lite mer känslosam person som kan komma fram vid olika tillfällen. Min karaktärs farfar var hans största förebild då han arbetade med att fixa fram bilar som skulle användas under de större rånen som på t.ex. banker. Min karaktär umgicks väldigt mycket med sin farfar och lärde sig hur den delen av allt gick till. Därför blev också bilar ett väldigt stort intresse för karaktären. Hans största dröm i livet är att få råna banker då hans gick bort bara några dagar innan bankrånet som han skulle göra och hade förberett för under en väldigt lång tid.

Han är också lite blyg då han alltid haft folk med sig som skött alla problem osv.. Detta gör att han har lite svårt för att få kontakt med andra människor men han gör sitt bästa och försöker vara så social som möjligt för att få "connections" runt om i staden. Det att han inte är social kan resultera i att konversationer och liknande blir lite stela men att han fortsätter utsätta personer för dessa stela konversationer kan troligen få fram ett lite roligare rp för människor runt omkring honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad eftersom jag är en bra och seriös rp:are. Jag försöker alltid göra realistiska scenarion som är roliga för alla. Jag är också en väldigt hjälpsam person som försöker hjälpa dem flesta ifall dem får problem med någon eller behöver hjälp och tycker det skulle behövas på denna server då jag själv varit ny och vet hur det är.Jag tycker att denna verkar vara den enda bra svenska servern och vill gärna köra med mina vänner. Den verkar även vara väldigt seriös och fri från jobbiga ungar. Jag har spelat här jätte mycket och jag vill bidra med hög rp nivå. Jag spelar här varje dag och jag är duktig på att rp. Jag har hög rp nivå och jag vill också skaffa ett jobb satt jag kan hjälpa folk och köpa bil mat osv. Jag kommer att vara trevlig mot allihopa och hjälpa de.Jag kommer alltid att bidra med en positivt känsla till alla spelare på servern, men ibland kan jag göra lite kriminella .

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Är aktiv mycket och har spelat mycket RP kan även rpa bra men stör mig dock på sånna som ¨lallar¨ är det gäller rp gillar när det är seriöst. jag kommer bidra med bra rp och seriöst kommer även vara socialt aktiv och prata med många för att försöka få lite kontakter att rp:a med

Hur hittade du Unive? FiveM startsidan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? När jag först startade upp FiveM så tog det inte långt tid innan jag såg Unive och eftersom playercounten var hyfsat hög så bestämde jag mig för att testa servern och det är i stortsätt den ända servern som jag har spelat på sen jag skaffade FiveM. Gillar alltså redan servern, hur den är uppbyggd och människorna som RPar på den

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade SwedishKnightRP. Tills min vän sa till mig om denna servern. Gillade inte De förra server jag spelade förut men denna är jättebra och har sjukt bra rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka