Nekad Hamza G1 | Whitelist ansökning [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

100gubbe

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198307257449/

Vad är ditt namn i verkligheten? George

Vad är ditt discord namn? Hamza G#8274

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Raul Ibrahim. Raul växte upp i en kriminell stad s om heter rågsee. Hans föräldrar lämnade han när han var liten. Sen dess har han levt med sin farmor Sharmota. Raul har ADHD så han kan få damp från ingenstans. Rauls vilja är att få många vänner i staden och vill bara leva livet. Haffa guzzar och muzzar. Hans största mål är att vara kriminell. Han farbor lärde han att hata alltid poliser för att de är dåliga personer. Men Raul hatar inte alla poliser. Rauls närmaste vänner heter Diablo, Hassan, Oliver,Johan och Ville. Han brukar hänga med de när han ska käka mat eller när han ska åka utomlands eller något. Raul har just nu en jätte snabb Bugatti veyron och en Saab 9-5. Han ska i framtiden köpa en rs6 eller någon van. Hans bästavän dog av nån kriminell gäng som heter Narcos. Han vill bli medlem i en annan gäng för att döda hela dedär gänget. Så han och hans vänner satsar just nu för att vara stor i staden och känna alla.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att öka min förmågor på den här servern. Jag tyckr att denna server är jätte bra att spela och rp:a på. Jag ska kämpa för min karriär/ mål att bli kriminell.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server känner känner mig bara jätte trygg. Jag har funnits för den här servern i ett tag. Jag tycker att jag kan göra de här servern till en ny nivå som till exempel att jag ska vara kriminell efter jag vart whitelistad

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min polare Bosse. Jag spelade Carolina State RP förrut. Men min polare sa till mig om denna server sen börja jag gilla den så himla mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få uppleva det roligaste Roleplayet. Till exempel att göra så sjukt bra scenarios.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej faktiskt ingen annan. Bara denna server!

Tillbaka