Accepterad Hamza G1 | Ban överklagan [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100gubbe

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198307257449/

Ditt Hex-ID: 110000114aeac69

Vad är din discord tagg? 100gubbe#5877

Vem var det som bannade dig? 9bit

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att när jag var i klädäffaren så skulle jag byta kläder men min väska kan man ej byta för man behöver skin för det. Sedan säger jag ''Jag väntar på en gud'' Sedan 2 min efter så blir jag avstängd. Tycker att man borde ha skrivit i lokal ooc att inte säga om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick med gänget '' Diaz Cartel'' Vi hade tagit en intervju om att gå med gänget. Sedan säger han att jag ska göra ett uppdrag för att bevisa att jag förtjänar att vara med gänget. Sedan säger han att jag ska byta kläder. Vi vart framme och jag bytte kläderna men förutom en grej. Min väska. Man kan ej byta sin väska för att man behöver skin och den väskan jag hade på var på skottsäkertväst. Så jag bad om skin ingen gav mig. Jag skrev igen ,ingen gav och forstatt två gånger. Sedan sa min vice att vi ska börja röra på oss om de här uppdraget. Sedan så säger jag till han'' Jag väntar på en gud'' Sedan så sa han okej och jag väntade fortfarande. 1 min efter så vart jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda. Det jag gjorde fel på dendär situtationen är att jag sa gud. Vilket är ej bra rp för man säger ej sådär. Kunde bara lika gärna säga ''Vänta lite jag håller på att vänta på en sak'' Men 5 dagar för halv ooc enligt mig är det ganska långt. 9bit kunde ha iallafall skrivit i dendär situationen att jag ska ej säga om de eller gett mig en varning. Kunde ha tagit lärdom av de och ej säga om de. Istället bara för att banna mig. Men om jag ska bli bannad för halv ooc så kunde ha lagt 2-3 dagar. De låter mer rimligt enligt mig. Om någon hade snackat grovt ooc då hade enligt mig gett han en 5 dagars bann. Men ooc hade gett han en varning. Men halv ooc hade gett han en muntlig varning. Mvh

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Rdm. Det var när jag och en polare skulle göra byteshandel. Sedan kommer det en rs6 Och börja slå oss. Sen tog jag och min polare kniv och knivhögg båda.2. äre Vdm. Körde min rs6 på motorvägen i 370kmh sedan står det en person mitt på vägen och jag kör över den. 3. Var lallare. En person kom fram till mig och började slå mig medans jag satt på min moped. Sedan tog jag fram min kniv och knivhögg han en gång. Sen efter det blir jag avstängd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I dendär situationen/scenariot borde ej ha sagt gud. Borde kanske bara sagt väntar på en sak eller bara lika gärna hålla käften. Borde ej ha sagt ''gud'' för det låter ej bra. Men har tagit lärdom av detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ska ej snacka halv ooc eller ooc. Har nu förstått och läst reglerna extra noggrant som jag ej ha gjort innan. Ska föröka mina förmågar att förbättra min rp nivå för att biddra denna server till en bättre plats! Blev nyss medlem i ett gäng så ska höja rp nivån med att Sälja droger och fixa springisar!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka