Hampze
Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Wahlström
Vad är ditt discord namn? hampze
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2002
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Ohlsson, 24
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, Irriterad, Trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan Ohlsson, växte upp i ett litet samhälle i skaraborg. Han hade det svårt med vänner i skolan. Han har ett stort bil intresse, att skruva med bilar har alltid vart hans stora sida. Det får han att slappna av och leva lite i sin egna värld. Men han har alltid velat bli polis sen han va liten.
Att bli polis eller annat som kan bidra till bra RP
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror själv att jag kan bidra till mycket när det kommer till RP. Har Rollspelat som allt man kan tänka sig innom denna RP världen vi har. Har typ inte spelat något på svenska servrar. Har bara varit på engelska servrar än sålänge, men har lust att testa på hur det är att RP på svensk server. Har lätt för att bemöta folk, försöker alltid mitt bästa så att alla har kul. Vill gärna hjälpa och peka folk i rätt linje om dom är påväg utåt i livet.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska spela för att inte vinna alla scenarion, utan att jag ska kunna förlora här och där utan att vara sur över det. Man är här för att ha kul och skaffa vänner.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft, tänk först gör sen. Metagaming, jag ska inte använda mig av info som jag får utanför servern, tex discord.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har 2961t på FiveM/RedM rp i skrivande stund.
Vad är ditt discord namn? hampze
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2002
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Ohlsson, 24
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, Irriterad, Trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan Ohlsson, växte upp i ett litet samhälle i skaraborg. Han hade det svårt med vänner i skolan. Han har ett stort bil intresse, att skruva med bilar har alltid vart hans stora sida. Det får han att slappna av och leva lite i sin egna värld. Men han har alltid velat bli polis sen han va liten.
Att bli polis eller annat som kan bidra till bra RP
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror själv att jag kan bidra till mycket när det kommer till RP. Har Rollspelat som allt man kan tänka sig innom denna RP världen vi har. Har typ inte spelat något på svenska servrar. Har bara varit på engelska servrar än sålänge, men har lust att testa på hur det är att RP på svensk server. Har lätt för att bemöta folk, försöker alltid mitt bästa så att alla har kul. Vill gärna hjälpa och peka folk i rätt linje om dom är påväg utåt i livet.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska spela för att inte vinna alla scenarion, utan att jag ska kunna förlora här och där utan att vara sur över det. Man är här för att ha kul och skaffa vänner.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft, tänk först gör sen. Metagaming, jag ska inte använda mig av info som jag får utanför servern, tex discord.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har 2961t på FiveM/RedM rp i skrivande stund.
Senast ändrad: