Nekad Hampy | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hampy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/420ELEFANT/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Hampy#2879

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Kent är en mycket lustig typ som kommer ifrån en engelsk familj, Han är 22år gammal och har en sjuk slags humor. Hans familj består av Pappa James, Mamma Linn och hans lilla syrra Holly, Hans föräldrar och lilla syster bor kvar i England medans Kent flyttade till Sverige för att börja sitt liv.
Han älskar att hålla på med bilar för de har han gjort hela sitt liv, Bilintresset började när hans farsa tog med han till sitt garage, Kent kan också vara väldigt uppkäftig och öppnar käften när han inte ska.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill hjälpa staden, vill alla människor väl å få dom så glada som möjligt.
Tex jobba som meko eller falck, dock inte jobba för vården eftersom han har intresse inom fordon å sådant.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att servern är riktigt härlig att spela på. mycket folk att snacka med och allmänt skönt folk, ser också att de behövs lite personal här å där på olika ställen

Hur hittade du Unive? Jag scrollade igenom alla svenska servrar som finns och hittade denna, riktigt glad att jag gjorde

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med de är att ha kul, även hitta nya folk man kan tjöta med och kanske hitta nya vänner,
Finns även

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Spelar just nu bara unive rp

Tillbaka