Hampuzon
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hampuzon/
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampuz
Vad är ditt discord namn? Hampuzon#1732
Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Sallad och är 21år gammal och kommer ifrån Göteborg. Abdi har aggressionsproblem
men Abdi kan hantera dom ibland. Abdi gillar Sport bilar och Sport motorcyklar.
Abdi hade det svårt i skolan pågrund av att han hade lärosvårigheter och han blev arg väldigt lätt han var
mobbad i skolan och hade inga vänner. Han hoppade av skolan och hittade ett jobb som polis han jobbade där ett bra tag men sen så tröttnade han
för att han fick inte göra det han ville göra så han slutade och lever just nu livet som kriminell.
Abdi försöker just nu att hitta nya vänner som han kan umgås med
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är en seriös och aktiv spelare som kan hjälpa servern t.e.x rappotera en bugg eller om någon spelare gör något fel
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att de alltid är mycket folk inne och att många av de också är seriösa rpare.
Hur hittade du Unive? Fivem serverlist
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att mitt rollspel ska bli så bra som möjligt så att andra nya inte ska tycka de är en dålig server och att jag verkligen ska leva mig in i rollen jag spelar som.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att Skapa ett Street racing gäng som åker runt i staden och kör race och gör events t.e.x car meets. Och detta kan nog vara bra för servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampuz
Vad är ditt discord namn? Hampuzon#1732
Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Sallad och är 21år gammal och kommer ifrån Göteborg. Abdi har aggressionsproblem
men Abdi kan hantera dom ibland. Abdi gillar Sport bilar och Sport motorcyklar.
Abdi hade det svårt i skolan pågrund av att han hade lärosvårigheter och han blev arg väldigt lätt han var
mobbad i skolan och hade inga vänner. Han hoppade av skolan och hittade ett jobb som polis han jobbade där ett bra tag men sen så tröttnade han
för att han fick inte göra det han ville göra så han slutade och lever just nu livet som kriminell.
Abdi försöker just nu att hitta nya vänner som han kan umgås med
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är en seriös och aktiv spelare som kan hjälpa servern t.e.x rappotera en bugg eller om någon spelare gör något fel
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att de alltid är mycket folk inne och att många av de också är seriösa rpare.
Hur hittade du Unive? Fivem serverlist
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att mitt rollspel ska bli så bra som möjligt så att andra nya inte ska tycka de är en dålig server och att jag verkligen ska leva mig in i rollen jag spelar som.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att Skapa ett Street racing gäng som åker runt i staden och kör race och gör events t.e.x car meets. Och detta kan nog vara bra för servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive