Nekad hampuswethebest | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hampuswethebest

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? hampuswethebest

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2009

Berätta om din karaktär. jag heter Ben Andersson och är 17 år. Jag växte upp i rosengård i malmö. jag växte upp blandgatu barnen och sålde på gatorna i ungålder. jag har fortsatt med de genom hela livet men nu när jag ska ta studenten och ändra mitt liv. jag vill inte fortsätta ute på gatornna som gängkriminell. jag vill vara på andra sidan av lagen, jag vill hjälpa att skydda oskyliga och bidra till ett bättre samhälle. jag vill gärna ha hämd på det jag utsatts för som kriminell. jag skulle vilja bli polis och ändra på stadens stämning andgående kriminallitet och trygghet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara bra med social rp och jag kommer bidra med en rolig och trygg miljö, jag skulle älska att eventuellt skaffa ett jobb som polis eller mekaniker samt räddningstjänsten eller någon typ av styling till bilar. jag kommer satsa på en hög rp nivå som förbättrar staden

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid måste vinna i ett scenario. t.ex om du är under hot och du är rädd för ditt liv så kanske inte du ska dra ut tabben oc börja skjuta tillbaks, istället borde du faktiskt vara rädd för ditt liv och lyssna på vad dem säger.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ingen rdm eller vdm, ingen copbait, ingen rasism eller nazism. ska visa respekt för staffs och folk med högre roler än mig. ska inte sälja ingame saker för riktiga pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet som mekaniker i avena staden samt på centic som gängkriminell.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag älskar verkligen att spela fivem när jag har ett jobb. spelar ungefär 3-4 timmar varje dag och mer på helgerna

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
plugga gärna regler inför nästa

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka