Nekad hampusspets | Medlem ansökning [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hampusspets

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
66
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus spets

Vad är ditt discord namn? Hampusspets#3941

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Bosse Karlsson 33 år gammal, nyss flyttat från götteborg och letar efter ett jobb i denna nya staden. Jag är positiv och försöker att bygga upp en familj och vänner i denna stad. Kommer från en förort utanför fylld av misär, tradegi och knas. hela min ungdom var fylld av kriminalitet och våld. Gjorde bland annat Arlandarånet och ett antal G4S rån, vilket jag fick sona i 2år på kåken därav 6 år suttna och resten villkorlig dom. Anledning till mitt liv som yrkeskriminell var bland annat för att mina föräldrar missbrukade narkotika och alkohol och att mina föreldrar skilde sig vilket påverkade mig enormt mycket. Bodde med mina föräldrar tills det att jag var 10 år gammal då jag senare blev flyttad till en fosterfamilji södertälje pga av att de inte kunde ha kvar mig för att de skilde sig, vilket inte fungerade så bra för mig. Jag blev senare flyttad till ett HVB-hem för rehabilitering för mina aggressionsproblem och adhd. På just det boendet fanns många kriminella och det var så jag kom in på det kriminella spåret. Började med ringa narkotika brott och ledde sedan till personrån, smash N grabs och så vidare. Men det livet har jag lämnat nu och försöker hitta nya vägar att gå i livet. Jag går just nu om gymnasiet för att bli polis och tror därför att det hade passat mig bra. jag har och vill förändra mitt liv helt och hållet och bli en mekaniker och lägga allt de kriminella bakom mig för allltid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Unive var den tredje servern jag spela på, har en hel del rp timmar här och skaffat med mig mycket erfarenheter. Jag ger och tar i RP helat iden, jag bjuder på mig själv i RPet och försöker utveckla alla scenarion. Har en kreativ och social Rp med lite komedi och seriöst!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man ska ej spela så att man själv liksom är på topp. Utan man ska jämna ut det så att det blir roligt för båda sidorna.
Så vissa gånger kan det gå bättre för dig och vissa gånger blir det bättre för motpartens sida. Man ska liksom jämna ut det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Regler Ja självklart. Vi har ju RDM, när man dödar någon utan ett giltigt scenario, Suntförnuft innebär att man ska tänka konsekvens tänk, man ska bära ett logiskt tänkande. Alltid tänka till en extra gång innan man utför en handling in character. Powergaming är när man använder omänskliga krafter som inte existerar i verkliga livet. Metagaming är när man tar OOC information till IC och uttnytjar de till sin egna vinning. Copbait - man försöke få polisens uppmärksamhet medvetet för att få dem att jaga en etc. Dem är de reglerna jag tycker är mest relevanta och som man borde gå efter. Behövert inte skriva hela grundregeln boken.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Regler Ja självklart. Vi har ju RDM, när man dödar någon utan ett giltigt scenario, Suntförnuft innebär att man ska tänka konsekvens tänk, man ska bära ett logiskt tänkande. Alltid tänka till en extra gång innan man utför en handling in character. Powergaming är när man använder omänskliga krafter som inte existerar i verkliga livet. Metagaming är när man tar OOC information till IC och uttnytjar de till sin egna vinning. Copbait - man försöke få polisens uppmärksamhet medvetet för att få dem att jaga en etc. Dem är de reglerna jag tycker är mest relevanta och som man borde gå efter. Behövert inte skriva hela grundregeln boken. ////Erfaren erfarenheter ///Massvis. 4k timmar på rp om inte 5 med ett annat konto. Spelat RP för länge och de fortsätter jag med. Multistaden / Unive var den tredje servern jag spela på, har en hel del rp timmar här och skaffat med mig mycket erfarenheter. Jag ger och tar i RP helat iden, jag bjuder på mig själv i RPet och försöker utveckla alla scenarion. Har en kreativ och social Rp med lite komedi och seriöst!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. Nu har jag utvecklat vad jag kommer bidra med på servern som ni sa sist att jag skulle:)

Nekad,

Anledning: endast 1 ansökan per 24h

Du kan ansöka igen 00:15
(2024/04/17)

Men jag har gjort det senaste jag ansökte var i tisdags klockan 00:30 så det har gått 24timmar @xzclayz

Tillbaka