Nekad hampusspets | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hampusspets

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
66
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? hampusspets#3941

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Bosse 30 år gammal. Jag har precis nyligen flyttat från Borås och nu letar jag efter ett nytt jobb i denna stad. Jag är en väldigt positiv och glad människa av mig som letar efter nya vänner och förhoppningsvis min stora kärlek i denna stad. Jag är född och uppvuxen i Borås med skilda föräldrar. Min pappa och min mamma skilde sig redan vid 5 års åldern, min mamma va alkolist och min pappa va drog missbrukare vilket ledde till att jag fick flytta till en fosterfamilj i örebro vid 7 års åldern. vid 15 års åldern började jag hänga med kriminella personer vilket ledde till att även jag började med kriminalitet, började med lite små brott som snatteri, inbrott i olika hus. vid 17-18 års åldern så började jag att sälja droger och vapen vilket också ledde till att jag hamnade på kåken och fick 5år. Har lämnat kriminaliteten bakom mig bakom mig och vill gå inom lagens ramar och leva ett liv utan kriminalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och roliga scenarion där alla ska ha så kul som möjligt och hålla roleplay nivån så bra som möjligt. Och jag ska ta alla scenarion så seriösa som möjligt.'

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer bidra med bra rp och försöka utveckla min rp så mycker som möjligt som jag kan och försöka att ha roliga scenarion men ändå inte lalliga

Hur hittade du Unive? Min vän visade mig Unive för ungefär 1 år sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka