Accepterad Hampuspalm | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampuspalm

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879936174/

Ditt Hex-ID: 11000013f5b2463

Vad är din discord tagg? H Oliver_Sandmark#4940

Vem var det som bannade dig? Deeney

Hur lång tid var din ban? permanet

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatloggning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig för att jag var dålig på RP. Jag gjorde en Combatlogg när en i min bil körde ifrån polisen. Och det ända jag tänkte på då var att lefta för att jag trodde det skulle bli alvarliga konsekvenser. Även fast det var en annan som körde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gjort en macka när jag kom hem efter skolan och sätter mig vid datorn och då loggar jag in och som vanligt så spawnar jag vid torget och där står en mersedes som frågar om jag vill ha tjuss han lådsades att vara en taxi ungefär.Han tog 3000 för det och jag säger att jag behöver tjuss till mekonomen för att fixa mina bilar men då så börjar han gasa och då efter cirka 20 sekunder så möter han och jag på en polis som sedan följer efter oss och det var då jag leftade pågrund av min stress jag fick.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel därför pågrund av att jag inte tänkte efter och att jag inte var så påläst av reglerna. Jag ångrar verkerligen det jag gjort och hoppas att ni förstår min sitts.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror det vart bra för mig att blivit bannad så att jag lär mig att RP bättre därför jag har lärt mig så extremt mycket efter varje gång jag blivit bannad. Nu har jag ockjså läst igenom reglerna nogrant.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat tänka att man inte kan bara försvinna i riktiga livet. Och haft koll på reglerna att man inte fick lefta.
Jag skulle kunnat siatta kvar i bilen tills han blir tagen av polisen eller att han släpper av mig när han har vart klar med sin taxitur med mig. Jag skulle ha sagt till polisen att det inte var jag som körde och att ha n lurade mig att han var en taxi.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska vara påläst på reglerna och att man ska tänka att de är realistiskt. och efter min bann nu har jag läst reglerna och vet vad som gäller.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka