Nekad Hampuspalm | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hampuspalm

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879936174/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? HAMPUS#8297

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och råkade av mistag döda en kille med min kniv jag hade på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod o pratade med en grabb och vi började bråka på skoj om bilen och så drog jag fram kniv på skämt, och råkade hugga honom med kniven av misstag han dog efter de knivhugget. Tänkte ta honom till sjukhus men hann ej innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår självklart att man skulle tycka att bannen inte felaktig men jag anser att bannen var felaktig då detta inte var med flit. Det var av misstag som jag klickade och därför så anser jag att jag bör få spela på servern igen. Detta är inget jag någonsin skulle göra med flit.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom för att jag har märrkt att det är varken bra för mig eller dom andra spelarna att inte följa reglerna.
Nu håller jag mig alltid till reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar att jag hade kunnat låta bli att dra fram kniven på ett skoj för då hade inte denna person som stod framför mig och pratade med mig inte dött, och då hade jag inte varit bannad. Förlåt för mitt stav har dyselexi

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara försiktig med föremål som kan skada folk fast de inte var med mening.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka