Dubbelpost Hampuspalm | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampuspalm

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879936174/

Ditt Hex-ID: 11000013f5b2463

Vad är din discord tagg? neberböll#4940

Vem var det som bannade dig? Pilot

Hur lång tid var din ban? permanet

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad från discord. och då kan jag inte spela på servern också

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel när jag skulle göra en banöverklagan åt min polare. Och sedan efter fick jag reda på att man inte fick göra en ban överklagan till en kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i staden som vanligt i min RS6 och bara vibade till skön musik.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban efter som jag gjorde fel. Jag ber så hemst mycket om ursäkt och detta kommer inte ske igen. Varför jag blev bannad är för att jag råkade skriva in mitt egna hex och mitt egna steam länk. Känner mig dum i huvudet. Blev först väldigt chokad när perma banned kom upp men sedan så kom jag på att jag hade gjort det där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit väldigt stökig och är väldigt ledsen för att jag varit det. Men med tiden så har jag märkt att jag blivit så extremt mycket bättre på att rpa efter bannsen. Och nu har jag lärt mig att man inte ska hjälpa kompisar med ban överklagan och vara vaksam över att man inte skriver in fel saker. hoppas ni förstår.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat säga till min kompis att han får göra ban överklagan själv när han kommer hem från sin stuga i åre. Han var på skidsemester. Jag skulle också kunnat vara med vaksam över att inte skriva in fel steam och hex.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra ban överklagans till sina vänner.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka